Nokian Tyres wzmacnia poczucie pewności nabywców swoich opon klasy premium w Europie dzięki specjalnym gwarancjom
O jakości świadczy nie tylko funkcjonalność, ale też trwałość, a szczególnie dotyczy to produktów klasy premium. Nabywcy produktów z tego segmentu oczekują dodatkowej wartości — obsługi wykraczającej poza codzienne standardy. Dlatego właśnie firma Nokian Tyres zaoferowała klientom na rynkach Europy Środkowej specjalną gwarancję na opony klasy premium z wybranych serii. Gwarancja zadowolenia Nokian Tyres oraz nowa Dodatkowa gwarancja umożliwiają rozwiązywanie ewentualnych problemów dogodnie i w sposób w pełni satysfakcjonujący klienta.
Dodatkowa gwarancja
Najnowsza z gwarancji Nokian Tyres obowiązuje w ciągu 24 miesięcy od zakupu nowego zestawu opon i oferuje różne korzyści.
Jako ceniony w skali międzynarodowej lider w segmencie opon klasy premium marka Nokian Tyres jest gwarancją jakości sama w sobie. Każda nasza opona ma najwyższą jakość, ale życie niesie ze sobą różne niespodzianki. W takim przypadku zawsze przydaje się szybkie rozwiązanie — mówi Martin Dražík, menedżer produktu na Europę w Nokian Tyres.
Aby uzyskać gwarancję, wystarczy, że klient zarejestruje się w witrynie internetowej Nokian Tyres albo poprosi o to sprzedawcę. W razie uszkodzenia opony wskutek wypadku Nokian Tyres wymieni ją niezwłocznie i bezpłatnie.
Dodatkowa gwarancja jest dostępna dla wszystkich klientów, którzy kupią pełny zestaw (lub co najmniej parę) opon jednego z wybranych modeli. W ramach gwarancji można wymienić każdą uszkodzoną oponę tylko raz, a opona na wymianę będzie w tym samym rozmiarze, co oryginalna. Gwarancja nie obejmuje wymienionych opon ani wypadków spowodowanych celowo, wskutek nieumiejętnego obchodzenia się z ogumieniem lub podczas uprawiania sportów motorowych, a także opon używanych w pojazdach ratunkowych. Gwarancję tę mogą oferować wybrani sprzedawcy, dlatego warto sprawdzić jej dostępność z wyprzedzeniem.
Lista modeli opon Nokian Tyres objętych Dodatkową gwarancją jest dostępna tutaj.
Gwarancja zadowolenia Nokian Tyres
Niektórzy klienci wybierają nowe opony na podstawie zaleceń uznanych specjalistów. Inni kupują online lub kierując się intuicją, dlatego czasami nowe opony nie do końca odpowiadają ich oczekiwaniom.
Z uwagi na takie przypadki oferujemy dwutygodniową Gwarancję zadowolenia Nokian Tyres, dzięki której klient może łatwo zmienić zdanie w ciągu dwóch tygodni i zamienić bezpłatnie opony na lepiej dopasowany zestaw. W ten sposób zapewniamy klientom obsługę na zupełnie nowym poziomie, oferując im nie tylko komfort i zadowolenie, ale także większe bezpieczeństwo na drodze — mówi Martin Dražík.
Gwarancja obejmuje tylko całe zestawy czterech opon wybranych modeli wskazanych w witrynie internetowej Nokian Tyres. Opony nie mogą wykazywać nadmiernego zużycia, a opony na wymianę są w takim samym rozmiarze co kupione pierwotnie. Zużycie można sprawdzić na podstawie wskaźnika DSI na wzorze opony, który musi mieć widoczną cyfrę 8. Klient musi także wypełnić formularz wymiany u swojego sprzedawcy.
Warunki i ograniczenia gwarancji
Każda z gwarancji oferowanych przez Nokian Tyres podlega określonym warunkom i ograniczeniom zapobiegającym nadużyciom. Klienci powinni zapoznać się z nimi z wyprzedzeniem, aby uniknąć komplikacji w korzystaniu z gwarancji. Warunki i ograniczenia mogą się różnić w poszczególnych krajach Europy.
Lista wszystkich modeli objętych poszczególnymi gwarancjami Nokian Tyres jest dostępna w witrynie internetowej Nokian Tyres, w której można także znaleźć rejestr sprzedawców opon.
Więcej informacji o innowacjach Nokian Tyres
Lista wszystkich aktualnych gwarancji Nokian Tyres
Zdjęcia do pobrania:
Kontakt:
Marcin Lewandowski, MSL, 608 390 858,
[email protected]